Årsmöte

Sedvanliga årsmötesförhandlingar ägde rum den 13 mars

Medlemsmöte den 13 mars

2017-03-19

Punkter som har tagits upp på medlemsmötet var Inledande samarbete med Lokal tv förening. Uppdatering av hemsida, Pierre Mitran är ansvarig. Sotenäs förfrågning om webbsändningar av fullmäktigemöten. Redigeringskurs har avslutat. Uppföljning av redigeringskurs kommer till hösten. Nästa medlemsmöte blir den 10 april kl. 13:00

VÅRA SPONSORER

Företagskonsult Erik Lindh
Företagskonsultationer. bokslut mm

Nordblom Media AB
Webbdesign & hemsidor
www.nordblommedia.se

Om Uddevalla Filmförening

Föreningen bildades 2001 och har under året gjort en rad av program som du kan se i ”Programarkiv”. En del av dessa har med åren fått ett historiskt intresse, speciellt personskildringar av personer, som har gått ur tiden.

Medelåldern av föreningens medlemmar börjat skjuta i höjden varför vi är måna om att få in yngre medlemmar i föreningen som framöver kan ta över och uträtta nya stordåd. Vi lovar att inte vara bromsklossar när detta sker!

Du är välkommen att besöka Föreningens filmstudio som finns i Folkets Hus. Sedan hösten 2016 har vi våra lokaler högst upp. Man går in entrén från Göteborgsvägen och tar lämpligen hissen högst upp. För att vara säker på att någon finns på plats får man först ringa någon av våra kontaktpersoner! Välkommen!

Medlemmarna kan också göra filmer efter önskemål från föreningar, företag, kommun etc.

Vill du se något ur vårt programarkiv så får du också höra av dig!

Erik Lindh